Friday, February 18

pergi mengemas skarang.



awat post video nih? firstly,lagu ni best tapi tak popular so, aku tak jadi minat.lol.
and you tengok laki dalam video tu. dia ada laki and pompuan ja. dia suka sepah kan rumah pompuan. aku tau la,hg saket hati baca girlfren hg punya diary sampai p koyak-koyak kan. hg ingat senang ka nak tulis kat diary. aku tara dok buat homework pon dah penat. ni satu buku dia tulis tau. ingat senang??! you should pay for her dakwat pen. for her diary.

pahtu hg baca diary girlfriend hg. kalau aku girlfriend hg aku tak marah hg baca sebb you're my one in a million tapi hg p koyak and bagi sepah rumah i yang mahal gila nih. i swear to God i'm gonna chop up your head!

and and and, aku suruh hg mai balek rumah aku and kutip balek kertas-kertas yang you koyak. atau malas sangat bagi bibik hg kat aku. ni p blah cam tu ja. tak gentleman langsung.

p/s: umi kata cari laki yang suka mengemas ;)



i want atleast one panda in my house. one :)

No comments: