Monday, February 21

four is better than two


dari dua minggu lepas umi kata. esok tak payah pegi skola because because because because
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

I dekat KUALA LUMPUQ!!

sebab. nak cari mamat hot. duhh. takkan budak empat be
las tahun cam aku nak tinggal dekat rumah and mommy and daddy dia amek kakak kat universiti dia. yup. kakak dia dah habis apa-dia-ntah. and hari isnin last exam dia. and aku nak beribu kali cium dahi,tangan,kepala and dahi pensyarah dia sebab exam habis esok. arigato *kata dengan begitu semangat*

bagi you guys, tak pergi sekolah sehari. pfhh! but for me. for a fourteen years old girl.for Tasneem Sofri. tak pergi sekolah is likes your mom gives you thousand ringgit and spends the rest of the day at queensbay. like that. PARADISE ;)

aku dah sms ngan nabila

tasneem: weh esok aku tak p skola. nak cari bini untuk abang aku.
nabila: yaka? kang pakcik bas rindu kat hang
tasneem: ala skali skala ringan bas tu sket
nabila: alaaa.boring hang takdak. *everybody will always says that*
tasneem: relax ah. esok science tiga masa. taknak kacau hg. hehe
nabila: *geram* weh. awt hg tak mai? lupa nak tanya?
tasneem: aku kat kl.
nabila: oh.weh2 aku nak p tandas sat
tasneem: gi gi
tasneem: esok kalau ada homework jangan bagitau tau. love yah xD


tadi kakak bagi nutella. dari aku umoq tiga belas tahun aku teringin binatang ni. dia beli kat cold storage *wink wink*

esok i tak p skola. nak buat apa?
lagi tiga minggu exam i. Exam Mac!! BRING IT ON!!

No comments: