Thursday, January 20

weh aku form two awat dapat cucuk HPV whatever?


semalam waktu pakai baju pink and dok gelak2 cam badak kat perhimpunan. tiba-tiba ckgu suh form 2 ni stay. pahtu selamba jela dok kat situ. tiba-tiba p pulak dewan. and perjalanan ke dewan. kawan i kata 'hg tau dak st.george kena HPV semalam, bengkak bla bla bla' dengan tangan aku yang sebesar mak aku, aku pukul belakang dia, and dia terus diam. i know she's gonna hate me. lepas tu, masuk dewan, nmpak nurse-nurse ni. tapi laki dia tak hot. so, depa kata kena isi ni la tu la.
ikut kelas. aku kelas third so, dok diam ja. semua kata aku menangis. dok diam lepas tu nyanyi sorang-sorang and berdoa gak. nmpak mangsa pertama p. depa kata tak sakit. kita cool lagi. lepas tu nmpak yg kata sakit-sakit. then, i started to cry. tak kena lagi. lepas tu aku p kat nurse tu. kena cucuk. aku tak rasa apa. tgk2 dah habis. and lepas tu aku still rasa jarum tu kat dalam tapi aku relax ja. lepas tu aku dok lompat2 lari2 kat kelas. kawan aku semua dok sakit tgn. and waktu geografi. aku baben mengantuk, i think it's becoz of that suntikan. ada gak alasan!! pahtu waktu balik tu. hazira telah pukul aku banyak kali weh! and balas balik. mula2 kitaorang x sakit. lepas tu sakit weh! dalam bas dok diam.



bitch, shut up! give me ur iPhone!


i supposed to go to KFC with nabila. ada study group. tapi tangan dua2 ekoq sakit so tak p. thanks a lot HPV what ever!!
bukan cucuk ni untuk form one ka? tak paham i!
deyy! i'm form two lawxxxx!


No comments: