Thursday, January 27

tak online sebab terlalu famous ;)


tiga hari tak online. because balik sekolah tidur sampai pukul 6. lepas tu malam buat homework. bila nak online. sabtu ahad tuition. kawan dok tulis 'awt x online lama?'

sorry una. kawan you ni busy sangat.

seriously, penat. sangat penat. kepala selalu pening. masuk bas tidur terus. penat. form two mmg best but sometime sucks.

minggu ni aku.
1) banyak sangat nota mcm nak bagi buku rujukan SUCCESS kat ckgu.
2) homework mmg teman i minggu ni.
3) i ada jadual sendiri. and alhamdulilah still ikut jadual itu.
4) ada latihan sukan, cam nak buat pengsan tgh2 padang. and pengawas angkat aku. sah sah depa tak buat latihan suka sampai aku keluaq skolah
5)saw a cinese that is really really cute plus HOT :)
6) first time orang panggil aku 'kak tasneem' memang terasa agak tua but serious seronok! *adik aku panggil aku tasneem. erghh*

dapat majalah sekolah. bila dapat jerit and yeah! aku memang nmpak HOT. and majalah itu sunggu CUN i mean BAPAK CUN, no MORE THAN BAPAK CUN XD!!




3 comments:

Akmal Khalidah said...

budak cina pun comel gak :)

Tasneem said...

mmg i kata budak cina comey. bila i kate x comey. you nih!

NIZ suGarBunNies said...

haha . hg nk buat pengsan ?? aku pon nk join boleh ?? xDD