Thursday, December 9

Yes, I consider myself as a STALKER!


stalk. aku suka perkataan tu. sebab aku banyak buat benda tak faedah tu. cara nak stalk? senang ja. pergi facebook orang and tgk setiap minit apa yg jadi dia kat orang tu, tinggal kat mna, and sepa boypren dia. i'm good at stalking people.
kalau nak tau you kena stalk. you bubuh gambar cantek-cantek and tulis bapak pnya gedik like
-i love you,baby
etc
lepas tu, aku confirm laki dari bangla mana pon nak stalk hg. facebook membuatkan aku senang gila nak stalk hang. 'hang; tu sepa? sorang pompuan, boleh dikatakan aku selalu pergi profile dia and stalk. ya allah, suka gila. and aku tau sepa boyfren dia etc.
yup. sekarang kat facebook aku tak active,sebab dia dok buat babi! so, sepa dok syok stalk aku, suda-sudalah. facebook aku jadi babi dah. sebok jah.


moral- jgn dok buat gedik kat facebook sbb anda mungkin distalk :)


1 comment:

Choking Daisies said...

hahhaha!! betul betul betul! xD