Sunday, October 24

ko gedik ahh


i like this. tee-hee. ko ingat aku dah kapel ka? sorry skit. dok tunggu laki jepun merisik I nih!

addicted ngan ayat merisik la. tau apa tu 'merisik'

tengok kamus lah weh! atau BESTAAAAAAAAAAAA!

bapak saya yang comey baru beli besta tapi untuk dia, tapi kenkadang aku curi gak, i mean pinjam.

sebenarnya,nak cakap kawan kawan aku yg kapel ni. oh yeah, hari ni aku alim skit. awat?!

kawan saya dia kapel siapa kat facebook tulis married weh! tapi kalau dia tulis
' bob (fake name) i love you and i miss you'
boy dia tak komen! serious aku nak komen tapi sebagai kwn yg baik tak layan la weh!

i like this guy.
muka dia chinese
mata dia sepet
dan dia benci perempuan. siap gtau ustad kami lagi dia taknak kawin
serious aku tabik dia.
tapi aku pompuan yg gilakan mamat korea and jepun ada perasaan kat dia.
waaaaaa! make it stop!
kalau pompuan yg tak penah suka sorang mamat, aku rasa dari planet lain. dari planet manakah anda? pluto?mars? *tak ingt nama planets*
aku rasa teenagers sealim-alim mana pon dia mesti ada perasaan kat sorang mamat.
and pompuan mesti akan gedik lah!
so boys out there, korang lagi gedik! BHAHAHAHAHAH :D


i think david henrie in WOWP is hawt!






1 comment:

Anonymous said...

muahahahaha.!! aq taw sepa yg mamat mka cina 2.. ngehngehngeh.. ;)