Thursday, November 4

are you merdeka-ing? bcoz i am!

3/11 aku menangis buat bahasa arab sebab ya! aku lemah bab bab hafal ni. buat aku buat yg terbaik rasanya! i hope tak fail lagi. amin. 4/11 masok bas jmpa mimie,sengeh-sengeh and kat tangan dah pegang buku kemahiran hidup. sedia utk berperang!
mai-mai sekolah nmpak bitches and aku senyum kat depa. tapi depa jeling. aku baik tau.
ok.masok kelas,aku terlompat-lompat menari-nari and nyanyi lagu beyonce single ladies
aku tak tau pesepa waktu tu aku rasa aku dah merdeka.sebb dah berperang dengan barab semalam.
ok. ada 30 minit lagi so aku amek buku and duduk bersila and start study KH.
then seni. aku takdak idea. aku amek soalan pasai org kat sesat kat cendawan.and that cendawans were supposed to be weird and very very ganjil :)
so mula nak buat cam alice in the wonderland. tapi jadi 'red riding hood + alice in wonderland.
wht the heck!!
waktu geografi, mula steady then dia susah skit.
hey! science paper two bapak susahh!!! sepa bleh buat (p/s-hnya form 1) aku tabek and pecahkn kepala and amek otak and bagi kat aku.
pukul 2.30 tepat! kertas geografi sudah terlepas dari tgnku!
yeah! i am merdeka-ing. :)

p/s-aku tau poyo tapi it's my first periksa akhir tahun at that school weh!

sebab kan exam-

sebabkan exam aku jadi menangis for one or two weeks
sebabkan exam aku jadi gila benci kawan aku yang dapat high marks
sebabkan exam aku tak dapat tengok logan henderson yg hensem kat big time rush
sebabkan exam aku perlu berlakon baik
sebabkan exam aku tak boleh gelak
sebabkan exam aku tak bleh cakap benda pelik or merepek repek ngan kawan aku

tapi sebab adanya exam lah saya nak tunjuk kat awak: I am wayyyy better than you lah :)


nilah logan henderson

No comments: