Wednesday, December 15

aku tak suka pompuan cantik



pernah dengar ayat ni 'pompuan cantik slalu gedik' tak penah? aku yang buat ayat tu. hehe.
aku memang tak cantik, tak digilai lelaki, jantan. tapi aku rasa betina gilakan aku. masa cuti ni memang bnyak gila la stalk orang. mark suruh. aku nmpak banyak pompuan cantik-cantik. lepas tu aku add depa and buat apa lagi? stalk la! duhh!
kat friends diorang bnyaknya lelaki. and pompuan dari mna dok tulis ' hai,boleh berkenalan?'
terkejutkan. pompuan boleh buat cam tu. erghh. sismance betul.

hari apa ntah aku tengok Oprah. dia ajak pompuan cantik-cantik cam pelakon and all those stuff waktu diorang muda, depa cantik gila lah. waktu depa tua, depa kata ' i don't want to look myself at the mirror' oprah kata sebab pa? dia kata dia tak nampak cantik. dah. halah, dah tua, kedut-kedut semua.

aku nak alhamdulilah gila-gila. sebab walaupon aku tak cantik, tapi aku tak tayang muka aku kat facebook and biar laki comment 'comei comei' sorry that is just not how i roll.


BUT


yg pompuan tak cantik ni. dok tangkap gmbar buat muka babi, mulut itik. masuk facebook. and tag boyfriend. tapi ada sorang ni, dia tag boy dia. boy dia tak comment and tak likes pon. laugh out loud for that people! pompuan zaman sekarang memang camtu. nak laki comment tapi tak dak laki berkenan kat dia. aku cam nak ja, aku buat profile baru, jadi laki and tulis luahan hati aku ni. tapi kang dia p bunuh diri plak. kesian kan. haha


tapi bagi aku pompuan yg cantik ialah Horikita Maki. dia comel, beautiful and kalau you guys tau perangai dia. memang sempoi and dia memang agak pelik but i still admire her :)
aku memang suka pompuan jepun. hehe.



kalau you rasa,perasan cantik tolong jangan tayang muka kat facebook. sebab kami yg tak cantik ni nak makan maggi depan komputer ni pon tersempoq!
maaf saudari, saudara, bapak saudari, saudara, mak saudari, mak saudara, tapi aku memang suka buat kecoh kat blog sebab this blog is mine :)

4 comments:

Anonymous said...

MUAHAHAHA XD
Horikita cantik gila weh!

Tasneem said...

HEHEHE :)
dia cantik gila!!
aku pon jadi gila ngan dia :>

Called by Liyana ♥ said...

wahhhh , Horikita sgt cantekkk ;) and tasneem , I LIKE YOUR POST ! ^^

Tasneem said...

liyana: woww! ramai kenai dia :) thank you, dear. ily <3