Monday, November 15

last day :)




jap2. apa pendepat hmpa ttg gambar ni?

A- weh gila babi baben laboh tudung depa!
B- weh awat tasneem comey sgt!
C-aku suka tgk friendship depa.
D-kelas diorang bersepah!

heeeeeeeee:)
A- mmg kami kena pakai and for somehow aku suka pakai.
B-aku taulah weh. jgn bagi hidung aku kembang weh!
C-yeee. kami mmg rapat and nak takat setiap hari kami cakap 'TAK NAK TUKAQ KELAS!'
D- yee.kami baru dpt hadiah hamper and plastik2 tu kami buang merata-rata. OH YEAHHH!

aku taknak tukar kelas. tak mau tak mau tak mau!
oh yeah! lupa nak ambik gambar aku peluk mimie. dia akn pindah sekolah tahun depan and yee.aku nak menangis tau dak!
she is my best friend lah! waktu rehat dia call mak dia.mak dia kata jadi pindah!
kami semua terus serebu dia.!mimie please jangan pindah. maybe nama mak hg sama ngan nama org lain kot. atau telepon tu terputus!
DON'TTTTTTTTTTTTTTT!!


No comments: