Thursday, June 17

cuti skolah,arigato


so I just wasted my holidays with books,music and japanese dramas
HAHA

books-chicken soup,aku sayang buku chicken soup. bila aku cakap kat kawan 'weh aku baca buku chicken soup' diorang balas 'HAAHH!! tasneem nak masak plak dah!' lantak la..bila aku baca kenkadang nangis,kenkadang gelak sorang-sorang and banyaknya nangis

music-dengar kat radio.mentang-mentang dapat henpon baru ada radio,kalau dulu ambik henpon kakak barulah dapat dengar,kalau tak dengar lah kat mana-mana espically bila pergi mall dengar je lagu best-best nyanyi sorang-sorang sementara umi dekat kamdar memilih kain

japanese dramas-toksah dok kata la.kalau kawan sms 'wat pa?' tengok drama jepun tu jela ayat yang penuh kat 'sent items' aku..list dramas
  1. Nobuta wo produce (dua kali tengok :D)
  2. Puzzle
  3. Code Blue
  4. Hana Yori Dango
  5. Hana Yori Dango 2
  6. Proposal Daisakusen
that's all..arigato gozaimas sebab baca ;)

p/s-sekarang dok gedik-gedik cakap bahasa jepun :O

No comments: