Friday, December 4

girls just wanna have fun :DD

konnichiwa~

today i went to queensbay mall with ikhlas and parrvesh!!
kami janji jumpa kat borders pukul 2.15 petang tapi aku mai pukul 2.30
sbab kakak aku dok mandi lah,mekaplahh!! tu yg lama skit!!
kesian parr sbab kena tunggu lama :((
then,ikhlas pun mai lambat nak dekat2 pukul 3
sbab x dak parking!!! hahahahahah :DD
macam pukul 3.30 dia mai
then dia bawak adik dia pi borders sbab adik dia nak ikut sangat so dia hantar
pahtu tiba2 adik dia call dia and *ntahlah apa yg dia ckp*
and dia kena g toilet so ikhlas pun pi balik borders and bawak adik dia pi tandas then antar ke mak dia (yg tengah urut) kat qb..
masa dia antar and all those stuff


me and parr pi macD and ate some sundae *yum2*

waktu tu ada sorang chinese ni CUTEEE GILERR~~~~~
dia pakai baju putih and jeans
but he was cute*kame is more cute..lol*
pahtu kami ckp pasal UPSR and skolah menengah
then kami pi borders (me and parr)
kami jumpa satu teddy bear nihh cute gilerrr (comel dari chinese tuh)
then parr tangkap gambar teddy bear tu
tiba2 ikhlas call parr and tanya kami kat mana
then dia ckplahh!!!
after that,kami tiga2 jumpa balik!!! pahtu tiba2 aku dahaga sbab makan sundae tuhh
then aku beli kat nelson's and beli ice lemon tea(me likey)
then pi plak secret recipe sbab parr nak beli milk shake then dok kat situ and sembang skit kat situhh!!!
then aku ajak parr and ikhlas pi beli takoyaki!~
takoyaki

tapi baris panjang gak!! tapi tunggu jelah!!
then kami semua makan kat food court *x tahan nak makan dahh!*
lepas tu aku and ikh makan that takoyaki but parr x suka
so kami dua org yg makan!! :DDD
then after that aku dahaga plak so aku beli ice lemon tea lagi!!*aku suka ice lemon tea*
after that kakak call guna no.ikh and kata kena balik skarang (5.25) sepatutnya bali pukul 6 sbab my otousan kena pi KL pukul 6.30....balik jelah and said bye to parr and ikh~~

ahh letih gila skarang sakit kaki bebb!!
tapi it was really fun!~ i really enjoyed it!!

current mode:exhausted

2 comments:

Nur Ikhlas said...

takoyaki!!
i miss you...

Tasneem said...

yeah
i miss it too!!!
sedap gilerrr