Friday, December 18

cuti-cuti malaysia =)

konnnichiwa!~

17 dis 2009,pukul 8 aku naik bas sebab nak gi Kuantan,Pahang
aku dah lah kena dok tepi 'pintu kecemasan
i was like 'OMG!!!!!"
and kalau pi kuantan
dia ada jalan u know yg belok2 tuhh
aku cam nak mati jah taw!!
aku sebenaqnya takut terkeluaq, sbab dok tepi 'pintu kecemasan'
I WAS FREAKING SCARED!!!!

pahtu oklah skit!!skit je lah..lol
aku mai2 hotel and terus baring katatas katil
letih gilaaa
10 jam taw aku terkurung dlm bas tuhh
nasib baik aku dok sorang hehehe :DD

tiba2
kakna(sepupu aku) ajak pi rumah
erm kakak dia lah
lepas maghrib kami pi ,she and her husband ambik nik kereta unser(tu pun nak gtaw)
kami pi cam besalah
makan2 sembang2!

imran(anak kak na) *gambar dia sorang je yg dpt..*

pahtu kami balik semula ke hotel~


and ari ahad kami balik semula penang
and kena dok dlm bas 10 jam!~


OMG!!!



tapi xpe bukan aku yg drive
muahhah:DD
sampai pukul 1 pagi not petang but PAGI!!
letih siut!!!!!~
ok igtg now~~
jane~

current mode:

penat :(



1 comment:

Ili said...

Ddk tepi pintu bas pown bnk tkt ka??Awt naik bus??Awt x naik keta ja??